ارایه 30 سرویس جدید همراه اول در نمایشگاه تلکام 2009
در نمايشگاه تلکام تهران، بيش از 30 سرويس جديد معرفي و جهت بهره برداري مشترکان ارايه خواهد شد.
به گزارش روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، عطوفي در هفتمين گردهمايي مديران ادارات مشترکان ارتباطات سيار، ضمن بيان اين مطلب اظهار كرد: از جمله سرويسهايي که به زودي به مشترکان ارايه مي شود مي توان به آواي انتظار(RBT )، اطلاع رساني دريافت پست الکترونيکي از طريق پيامک و تيمچه اشاره کرد.
وي افزود: بعد از افزايش ضريب نفوذ، يکي از بحثهاي اصلي که از سوي شرکت ارتباطات سيار و به صورت جدي پيگيري خواهد شد، ارايه سرويسهاي ارزش افزوده است.
معاون بازاريابي و امور مشترکان شرکت ارتباطات سيار خاطرنشان کرد: به کمک سرويسهاي ارزش افزوده مي توان تلفن همراه را از يک وسيله ارتباطي ساده ارتقاء داده و آن را به يک وسيله براي فراهم کردن زندگي بهتر استفاده کرد.
وي ادامه داد: يکي از مباحثي که در اين گردهمايي به آن اشاره شد، و مورد بحث و بررسي قرار خواهد گرفت، ويژگي هاي بازار يابي در اين حوزه و اقداماتي که اپراتورها مي توانند در اين زمينه انجام دهند است.
عطوفي تصريح کرد: در حال حاضر و پس از تامين خواستههاي مشترکان انبوه و به دنبال ايجاد فضاي رقابتي در کشور، استفاده بيش از پيش از بازار يابي و تجهيز شده به آخرين دستاوردهاي اين حوزه مورد توجه جدي مسئولان قرار دارد.
وي گفت: تقسيم بندي بازار و تخريب استراتژيهاي ادامه حضور در اين بازار از جمله برنامههاي شرکت ارتباطات سيار در اين زمينه است.
معاون بازاريابي و امور مشترکان شرکت ارتباطات سيار در خصوص ديگر برنامههاي همراه اول تاکيد کرد: در آينده نزديک و با برنامه ريزيهاي صورت گرفته سامانههاي پشتيباني مشترکان اعتباري و ثابت همراه اول به سمت مجتمع شدن حرکت مي کنند که منافع بسياري براي مشترکان در راستاي دريافت سرويسهاي بيشتر و با سرعت بالاتر دارد.
به گزارش روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، عطوفي در هفتمين گردهمايي مديران ادارات مشترکان ارتباطات سيار، ضمن بيان اين مطلب اظهار كرد: از جمله سرويسهايي که به زودي به مشترکان ارايه مي شود مي توان به آواي انتظار(RBT )، اطلاع رساني دريافت پست الکترونيکي از طريق پيامک و تيمچه اشاره کرد.
وي افزود: بعد از افزايش ضريب نفوذ، يکي از بحثهاي اصلي که از سوي شرکت ارتباطات سيار و به صورت جدي پيگيري خواهد شد، ارايه سرويسهاي ارزش افزوده است.
معاون بازاريابي و امور مشترکان شرکت ارتباطات سيار خاطرنشان کرد: به کمک سرويسهاي ارزش افزوده مي توان تلفن همراه را از يک وسيله ارتباطي ساده ارتقاء داده و آن را به يک وسيله براي فراهم کردن زندگي بهتر استفاده کرد.
وي ادامه داد: يکي از مباحثي که در اين گردهمايي به آن اشاره شد، و مورد بحث و بررسي قرار خواهد گرفت، ويژگي هاي بازار يابي در اين حوزه و اقداماتي که اپراتورها مي توانند در اين زمينه انجام دهند است.
عطوفي تصريح کرد: در حال حاضر و پس از تامين خواستههاي مشترکان انبوه و به دنبال ايجاد فضاي رقابتي در کشور، استفاده بيش از پيش از بازار يابي و تجهيز شده به آخرين دستاوردهاي اين حوزه مورد توجه جدي مسئولان قرار دارد.
وي گفت: تقسيم بندي بازار و تخريب استراتژيهاي ادامه حضور در اين بازار از جمله برنامههاي شرکت ارتباطات سيار در اين زمينه است.
معاون بازاريابي و امور مشترکان شرکت ارتباطات سيار در خصوص ديگر برنامههاي همراه اول تاکيد کرد: در آينده نزديک و با برنامه ريزيهاي صورت گرفته سامانههاي پشتيباني مشترکان اعتباري و ثابت همراه اول به سمت مجتمع شدن حرکت مي کنند که منافع بسياري براي مشترکان در راستاي دريافت سرويسهاي بيشتر و با سرعت بالاتر دارد.
نظرات