اميدواريم ضربات وارده به آموزش و پرورش جبران شود

رئيس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس:
اميدواريم ضربات وارده به آموزش و پرورش جبران شود

خبرگزاري فارس: رئيس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس گفت: اميدواريم ضربات وارده به آموزش و پرورش جبران و آرامش خوبي در اين وزارتخانه برقرار شود.


به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبري فارس «توانا»، علي عباسپور تهراني فرد در گردهمايي سالانه كارشناس مسئولان انجمن اوليا و مربيان سراسر كشور كه امروز در باشگاه فرهنگيان تهران برگزار شد، اظهار داشت: وزير جديد آموزش و پرورش رأي بالايي را از مجلس شوراي اسلامي كسب كرد كه اين نشان‌دهنده همكاري مجلس با وزير جديد است.
وي ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش در گذشته صدمه سنگيني خورد و افراد ناكارآمد در سمت‌هاي مختلف فعاليت كردند.
رئيس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس اضافه كرد: در حال حاضر آرامش خوبي در اين وزارتخانه ايجاد شده است و اميدواريم وزير آموزش و پرورش فعاليت‌هاي خوبي را آغاز كند.
عباسپور با اشاره به اينكه اميدواريم ضربات وارده به آموزش و پرورش جبران شود، افزود: به آموزش و پرورش دولتي معتقد هستيم و نيازي به بازنگري اصل 30 قانون اساسي نداريم.
وي بيان داشت: آموزش و پرورش اصل انكارناپذير حاكميتي است بنابراين بايد بهترين سيستم آموزش و پرورش را داشته باشيم تا بتوانيم آموزش و پرورشي پويا را ايجاد كنيم.
رئيس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس گفت: چشم انداز 20 ساله در صورتي محقق مي‌شود كه دانش‌آموزان خوب تحصيل كنند و تفكر محوري را بياموزند همچنين به عنوان متخصص وارد جامعه شوند.
عباسپور اضافه كرد: پدران و مادران بايد بدانند كه انجمن اوليا و مربيان مي‌تواند در رفع مشكلات جوانان كمك خوبي به والدين دهد و شناساندن اين وظيفه به والدين بر عهده اعضاي انجمن است.
وي تصريح كرد: گزارش‌هايي كه در مورد مصرف مواد در مدارس به اطلاع ما مي‌رسد بايد مورد توجه قرار گيرد بنابراين از طريق انجمن اوليا و مربيان بايد رابطه كودك با والدين را اصلاح كرد.
عباسپور اظهار داشت: متأسفانه آموزش و پرورش آن قدر در مجلس مشكل ايجاد كرد كه از بسياري مسائل غافل شديم بنابراين اميدواريم كه شاهد حل مشكلات باشيم تا به نسل جوان كمك كنيم.




نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

چگونه جذاب باشیم ؟

ارزيابي طرح توليد سلول‌هاي خورشيدي در «قاصدک»

حکیم ارد بزرگ (پدر فلسفه اردیسم) : تاوان بزرگی ، تنهاییست.