بزرگترين LCD TV جهان در ايران


ايتنا- بزرگترين LCD TV جهان به پهناي 108 اينچ ساخته شده توسط شارپ توسط شركت ماديران در پانزدهمين نمايشگاه الكامپ به نمايش گذاشته خواهد شد.







اين LCD TV كه LB1085 SHARP نام دارد و از جذابيت‌هاي ويژه در الكامپ پانزدهم خواهد بود از رزولوشني برابر با 1920 x 1080 يا 2 مگا‌پيكسل برخورداراست كه قابليت تفكيك بيش از 758 ميليون رنگ را دارد. روشنايي و شفافيت فوق‌العاده اين محصول به همراه طول عمر طولاني آن باعث مي‌شود تا به راحتي در محل‌هاي وسيع و روشن به طور شبانه‌روزي يا 24 ساعته قابل استفاده باشد.

در اين LCD TV 108 اينچي، ‌ورودي‌هاي,DVI , AV/S-Video , Component به همراه سه ورودي HDMI امكان دريافت تصاوير در هر نوع فرمت تصوير را براي استفاده‌كنندگان ممكن مي‌سازد. از اين تلويزيون مي‌توان در محل‌هايي نظيرفرودگاه، ايستگاه راه‌آهن، مترو، مراكز ورزشي و تفريحي، ايستگاه‌هاي پخش تلويزيوني، مراكز عمومي (display information )، ويدئو كنفرانس، مراكز مالي و بورس، كارخانجات و مراكز آموزشي استفاده كرد.

ماديران كه نمايندگي LCD TVهاي شارپ را به عهده دارد در راستاي ارايه جديدترين نوآوري‌هاي بين‌المللي به كاربران ايراني، براي نخستين بار اين تلويزيون غول پيكر را با آغاز نمايشگاه الكامپ به نمايش خواهد گذاشت.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

چگونه جذاب باشیم ؟

ارزيابي طرح توليد سلول‌هاي خورشيدي در «قاصدک»

حکیم ارد بزرگ (پدر فلسفه اردیسم) : تاوان بزرگی ، تنهاییست.